Shakira - Anuncio Freixenet 2010

Freixenet nos tiene acostumbrados a fichar estrellas para su popular anuncio de Navidad. En este caso creo que se han estrellado con Shakira. No hay nada mágico en que una diba cante. Han perdido el hilo conductor con su público objetivo (target group). En mi opinión ha pasado igual que el anuncio del calvo de la Navidad. Cuando tocas un elemento simple pero formalmente importante todo se desmorona. Que vuelvan las burbujas Freixenet por favor.

Comentarios

  1. uff tens raó marc! les bombolles freixenet son un topic, però sincerament a mi l'any passat, l'anunci de les campiones de natació sincronitzada (no se si era el passat o fa dos anys), tampoc em va agradar... No sé si has llegit, que bona part de l'anunci forma part del videoclip de la cançó SALE EL SOL de la shakira, que esta totalment finançat per Freixenet... Innovador? Sí, una nova manera d'enfocar la campanya publicitaria i de rrpp. Ja veurem si funciona...

    (no facis cas del nom del comentari. Mercè)

    ResponderEliminar
  2. Estic dacord amb tú. Pel que fa al de les bombolles l'any passat pot ser que tinguessis un deja vu perque el van repetir del 2008 ;) tema de la crisis, tot i que el plan de mitjans el van mantenir igual. Penso que per arribar al públic pots innovar amb formes no convencionals, tot i que aquesta marca está molt arrelada a la televisió. Crec que aquest any esperavem més després de veure 2 anys el mateix. A Shakira li va perfecte això ;)

    Ets la primera persona que comentes!! em fa molta il.lusió

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

El Catálogo KickStart

Mcdonald's: Una Publicidad Subliminal

Anuncio de #GiorgioArmani, Si