De tant en tant tots necessitem unes paraules que ens acompanyin i pugin els ànims, que ens ajudin a entendre com tindrem el dia en l’amor, salut, feina...
Tenir l'aplicació correcta, us ajudarà a no haver de buscar a la web. Per això us porto una sel·lecció de cinc aplicacions d'astrologia per a vosaltres BACAPEROS.
Chaturanga Astrology
Chaturanga et permet xatejar amb un astròleg. La primera pregunta és gratuïta, però si vols més preguntes ja has de comprar un paquet o pagar per cada pregunta de manera individual. L'aplicació té especialitzacions en diferents tòpics, incloent les relacions amoroses, la carrera professional i els negocis. És compatible amb l'Apple Watch
Horoscope
Horoscope permet que accedeixis als teus horòscops diaris, setmanals, mensuals i anuals. L'aplicació et brinda la possibilitat de xatejar amb un psicòleg i si fas preguntes et contestarà en uns quants minuts. S'integra amb l'Apple Watch.
The daily Horoscope
Si vols una aplicació que et proveeixi diferents tipus d'horòscops, llavors Daily Horoscope és l'aplicació és perfecta per a tu. Tindràs accés al teu horòscop diari, juntament amb l'horòscop xinès i la compatibilitat zodiacal.
HORÓSCOP DEL AMOR
A través d'una estètica colorida i uns menús intuïtius, amb Horòscop de l'Amor pots conèixer si la relació que mantens ha de continuar, si seràs correspost per la teva mitja taronja o, en suma, si les fletxes de Cupido es creuaran en el teu camí. Només per Iphone.
Astrolis Horoscopes & Tarot
Aquesta aplicació utilitza la posició dels planetes per donar-te accés al teu horòscop diari, amb la qual cosa obtindràs informació sobre el teu futur professional i la teva vida amorosa. Pots personalitzar l'aplicació perquè aparegui el teu horòscop tot just l'obris. També ve amb lectures de tarot que pots compartir a través de les xarxes socials o del teu correu electrònic.
Es indudable que desde que las empresas aparecieron se crearon con un solo fin: obtener utilidades; McDonald’s no es la excepción a este objetivo, sin embargo McDonald’s utiliza un As, el cual hay que reconocer que le ha servido para la creación de 31.000 restaurantes en 119 países alrededor del mundo (McDonald's, 2007) este As es la publicidad. Con base a lo anterior se planteo que: A través de la publicidad de McDonald’s, la compañía intenta seducir a los niños para llegar a los bolsillos de sus padres, como también convence por el sabor, calidad, precio y facilidad de sus productos. Gran parte de la publicidad está dirigida hacia los niños, esto se puede observar como productos que ofrece McDonald’s como lo es la ‘Cajita Feliz’ en el cual se regala por la compra un muñeco (relacionado generalmente por la última película de Disney). Sin embargo, muchas otras empresas utilizan este método para llegar a los niños y de esta forma atraer sus padres, por lo t...
La empresa que fundó Steve Jobs ha tenido básicamente tres logotipos a lo largo de su historia - isotipos sería la denominación técnica más exacta. Y casi siempre -pero no siempre- ha sido una silueta de manzana mordida. Niños de todo el mundo han aprendido la palabra en inglés 'apple' probablemente antes gracias al logotipo de la compañía que en las clases de inglés del colegio. Los detalles respecto a este icónico logotipo son historias en las que la realidad y la leyenda se entremezclan sin que esté muy claro realmente su origen. Se sabe de muchos casos en los que los creadores 'reescriben' la historia a su gusto para darle un toque más épico. Pero en el caso de Apple hay suficiente material y entrevistas como para que su evolución sea difícil de discutir . Incluso sobre el propio nombre de 'Apple Computer' ha habido siempre mucho debate: hay quien dice que Steve Jobs lo propuso porque simplemente le gustaban las manzanas, otros porque p...
Tocant els Webs · Entrevista a Volando Voy.mp3 Només tenim una vida y hem de fer que valgui la pena. Aquí us deixo l'entrevista que m'ha fet Raquel Camins per al programa dels cap de setmana de Ràdio Cope.
Comentarios
Publicar un comentario