Tocant els webs dels que es casen


Aquest cap de setmana em vaig colar al casament d’uns nuvis molt enrollats (La Mireia i el Pau) i vaig preguntar a alguns bacaperos que estaven allà, quina web em recomanen per visitar si algun dia m’he de casar.

Planificar un casament pot arribar a ser molt fàcil si realment teniu clar el que voleu, o es pot convertir en tot un maldecap. Per aquest motiu us he portat aquesta Web.




www.momentsbylv.com

És una pàgina que porten dues noies de Barcelona. Es dediquen a fer casaments, comunions i esdeveniments per tot Catalunya i al entrar a la web el 1er que veiem es que es pot navegar d’una forma intuïtiva. A l’apartat els nostres serveis podreu trobar:


• Organització integral del casament
• Planificació del casament a mida
• Planificació del casament en dificultats, SOS
• Pre / Post Boda: Us agradaria allargar el vostre casament amb uns dies de vacances entre amics i família? Voleu organitzar una petició de mà oficial?

Comentarios

Entradas populares de este blog

El Catálogo KickStart

Mcdonald's: Una Publicidad Subliminal

Anuncio de #GiorgioArmani, Si