Campanya Recicla't-Recicla'm

Campanya Reciclat-Recicla'm
Després de l'Adéu de la campanya On vas envàs el creatiu publicista Marc Pascual proposa una campanya de sensibilització, informació i aprenentatge col·lectiu per al reciclatge. Aquesta campanya té molts colors i porta per nom Reciclat-Recicla'm. Aquesta campanya va dirigida  a les escoles, per a que els infants puguin créixer amb els hàbits de reciclatge ben apresos. 
Els gomets del reciclatge

Reciclat-Recicla'm consisteix en un acord administració pública i empreses per a etiquetar els productes i els seu embalatge amb un gomet. Cada gomet correspon al color de contenidor on anirà la brossa. La campanya anirà acompanyada d'un ensenyament escolar de reciclatge en les hores lectives. El contingut del que s'ensenyi en les escoles pot sortir com a pregunta d'examen.

Proposta campanya Recicla't-Recicla'm

Els mitjans de comunicació amb el seu diari reciclable ofertaràn gratuïtament un mini-contenidor de cartró per começar el recliclatge a la cuina. Serà un mini-contenidor per als petits i grans que no ocuparà molt espai a la cuina però si al cap. A la TV es proposa fer un nou spot amb jingle atractiu i no es descartaria a les Mamzelles.

Com a activitat de Relacions Públiques es convocarà una roda de premsa informant de la nova campanya i una acció de street marketing que es durà a terme un diumenge i es donarà les instruccions de la convocatòria de la flashmob.

Qui recicla ho vol fer bé i sovint hi han problemes d'accés o d'informació amb el reciclatge. Amb aquesta campanya es vol arribar a un públic objectiu que ja recicla, però no sap fer-ho bé i a nous recicladors com son els infants. Un dels punts més difícils de la publicitat és canviar les actituds de la gent i amb una conscienciació per part dels més petits es donarà un exemple educatiu als més grans.

Adéu al envàs on vas 
Campanya retirada on vas envàs?
Durant les últimes setmanes les diferents versions de l'anunci, que promou el reciclatge selectiu  ha entrat de manera constant totes les llars.


Un anunci que, per bé o malament, no ha deixat indiferent a ningú. Les xarxes socials han tret fum, ja que les reaccions a la campanya i comentaris sobre aquesta han durat fins a l'últim moment. Molts la consideren original i efectiva, ja que ha aconseguit un ressò poc habitual en una campanya publicitària. D'altres però, consideren que l'anunci respon a uns interessos externs (Ecoembes i Ecovidrio) i que el jingle publicitari (la cançó) és insofrible.


Font Imatge reciclatge: www.moba-ise.com

Comentarios

Entradas populares de este blog

El Catálogo KickStart

Mcdonald's: Una Publicidad Subliminal

Anuncio de #GiorgioArmani, Si