Spot La Marató de TV3



Cada edició de "La Marató" ve precedida d'un espot publicitari que pretén sensibilitzar els espectadors perquè ofereixin la seva ajuda per una bona causa. Són espots que no ens deixen mai indiferents i que ens parlen dels valors propis de "La Marató": la solidaritat, la generositat i la col·laboració entre persones. Espots amb una alta qualitat humana i tècnica que, any rere any, reben premis en els festivals més prestigiosos de publicitat, com el Festival de San Sebastià i el Festival Iberoamericà de la Publicitat.

L'espot d'aquest any

L'espot de La Marató d'aquest any està dedicat al càncer i el seu eslògan és: "La mort és el final de la vida, gràcies a la investigació. El càncer, no."

La idea d'aquest anunci és posar-se en la pell de les famílies que han perdut algú a causa del càncer i mostrar que, si això hagués passat més tard, probablement hi hauria hagut l'oportunitat de continuar vivint. De la mateixa manera que ara es pot lluitar per evitar que en el futur un càncer sigui el final de la vida.

L'espot imagina com hauria estat fins avui la vida d'una persona real que va morir el 1960 a l'edat de 22 anys. Era Diego Parra, jugador de futbol del Badalona, que tenia al davant una carrera esportiva prometedora. Quan un càncer de pulmó va estroncar tot el seu futur, estava a punt de casar-se.

Aquest viatge el troba ara als 85 anys i va tirant endarrere, imaginant com hauria estat la seva vida personal, la seva carrera esportiva i com hauria viscut els fets històrics que han passat en aquests 50 anys. Probablement hauria tingut fills i néts, hauria portat la torxa olímpica el 92, hauria anat a Wembley, hauria jugat a l'equip del mític 0-5 del Reial Madrid-Barça... I acaba quan ell va morir, als 22 anys.

La cançó de l'espot és "Mai caminaràs sol" (Christine Johnson, "You'll never walk alone", himne del Liverpool), interpretada per Glaucs i Menaix a Truà.

L'enregistrament s'ha fet a diverses localitzacions catalanes, entre les quals Badalona, Barcelona i la comarca del Garraf. I ha tingut la col- laboració de la nòvia de Diego Parra.

Equip
Equip creatiu Bassat: Camil Roca, Carles Patrís, Manuel Cárdenas
Director creatiu TV3: Carles Checa
Realitzador: Ramsés Albiñana
Producció: Albiñana Films

PD: Ja s’obert la inscripció per venir de públic a La Marató 2012 que es farà el proper 16 desembre.
El telèfon per aquells que estigueu interessats en viure el programa en directe heu de trucar al següent telèfon: 93.371.10.12

http://www.tv3.cat/marato/vine_de_public?utm_source=maratofb&utm_medium=public&utm_campaign=marato2012

Comentarios

Entradas populares de este blog

El Catálogo KickStart

Mcdonald's: Una Publicidad Subliminal

Anuncio de #GiorgioArmani, Si